۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹

در نیمه نخست امسال صورت گرفت؛

تربیت ۲۵۰ طلبه رسانه‌ای در جامعه الزهرا (س)

تربیت ۲۵۰ طلبه رسانه‌ای در جامعه الزهرا (س)

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا (س) گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۵۰ طلبه خواهر در جامعه الزهرا (س) در عرصه رسانه تربیت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه شریفی اظهار کرد: اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی طبق سند راهبردی رسانه مأمور به نظریه پردازی، ساماندهی، تربیت نیرو، سیاست‌گذاری، جریان سازی و راهبری امور رسانه‌ای جامعه الزهرا (س) به عنوان نهادی پویا، رصدکننده فعال، تأثیرگذار و انعکاس‌دهنده فعالیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی طلاب جامعه الزهرا (س) بوده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی با اشاره به اساسنامه جامعه الزهرا (س) اظهار کرد: این اداره موظف به ایفای نقش محوری در ابعاد ملی و فراملی و ایجاد بستری برای تحول، نشاط و پویایی فرهنگی و تبلیغی در میان بانوان طلبه بر اساس اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تقابل هوشمندانه و حکیمانه با جریان‌های رسانه‌ای معاند و رقیب است.

شریفی با بیان اینکه تربیت نیروهای تخصصی رسانه اثرگذار و انجام عملیات‌های رسانه‌ای مؤثر در شبکه‌های ملی و فراملی از وظایف این اداره است، گفت: این اداره با تربیت ۲۵۰ طلبه در عرصه رسانه در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ با برگزاری کارورزی و رصدهای آموزش داده شده موفق به انجام عملیات‌های رسانه‌ای اثرگذار در عرصه رسانه و فضای مجازی شده است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق اهداف اداره، ۱۶ نشست تخصصی با حضور ۵۰۰ نفر از فعالان رسانه در عرصه ملی و بین المللی، از جمله نشست‌های کنشگری طلاب و تشکیلات سازی فعالان رسانه و نیز برگزاری همایش تبیینی نقش فضای مجازی در مسائل جاری کشور در کارنامه فعالیت‌های این اداره در طول شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا (س) با اشاره به طرح تولیدات رسانه‌ای اربعین، افزود: با توجه به نیاز مجموعه در روایت صحیح طلاب از سفر معنوی اربعین، طرحی در سه بخش تدوین شد که شامل آموزش‌هایی پیش از سفر بود که طلاب با توجه به علاقه و توانمندی‌های خود در تولید محصول رسانه‌ای، در شاخه‌های مورد علاقه‌شان تقویت شده و برای تولید محصول اقدام کردند که این محصولات حین سفر در پلتفرم‌های داخلی و خارجی منتشر شد.

شریفی در ادامه اعلام کرد: باتوجه به مسئولیت‌های اداره تبلیغ در رسانه و فضای مجازی، مبنی بر تقابل هوشمندانه و حکیمانه با جریان‌های رسانه‌ای معاند و رقیب، و نیز اتفاقات مهم ملی و بین المللی در ۶ ماه اول ۱۴۰۳، عملیات‌های رسانه‌ای در سه برهه مهم تاریخی وعده صادق ۱، روز قدس و انتخابات ریاست جمهوری به صورت گسترده در شبکه‌های داخلی و خارجی انجام شده است.

کد خبر 6266185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha